3 Ocak 2014 Cuma

Süt Reçeli :)

Duruleydi'yi ne zaman ziyarete gitsem İlhamlar alıp alıp geliyorum :)
Bugün menümüzde Süt Reçeli var.Evet evet yanlış duymadınız süt reçeli dedim =)

Gelin pratik reçelimizin tarifini vereyim de hemencecik midemiz bayram etsin.
Geniş bir tenceremizin içine 1 litre yağlı süt ve 1 su bardağı şekerimizi(az şekerli de enfes tat bırakır.) koyup,kaynatıyoruz.Arada karıştıralım ki dibi tutmasın.Süt ve şeker kaynayınca 1 çay kaşığı karbonat ekleyelim ve karıştırıp,pişmeye bırakalım.1 saat kadar ateşte bırakalım ara ara karıştıralım.Karamel rengini alınca ocaktan alalım ve soğumaya bırakalım.
Haydi can kan olsun afiyetler olsun...

3 yorum:

  1. adını yeni duyduğumda ayyy bu ne biçim bi tat demiştim; ama bugün ilk defa tadına baktım ve süper...

    YanıtlaSil
  2. Sütün reçeli olur muymuş? Bir yaşıma daha girdim. Haydaaa durduk yerde bir yaş daha aldık. Neyse... Farklı tatları deneyimlemeyi çok severim. Paylaşımınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Bende ilk duyduğumda şaşırıp kalmıştım.Ama mmm enfes bir tat denemenizi isterim :)

    YanıtlaSil