17 Ocak 2014 Cuma

Sinemisin Aşevinin Minik Mankenleri



Eşsiz lezzetlerimin,Sinemisin Aşevinin minik mankenlerini tanıtıyorum fotoğrafımda :) Lezzet mankenleri evet yanlış duymadınız.Her birinin dili olsa ne derdi,kimbilir =)

Kendimi bildim bileli yaratmayı çok severim.Yenilik,yeni keşifler tam Sinemis'e göre der herkes :) Yemek dışında bir çok obje yapımı,keçeden akla gelen herşey ki bu güzellikleri de en yakın zamanda siz blogger severlerimle buluşturacağım.Beni bekleyin!!
Uzun lafın kısası;herkese bol şans diyor bugün yemek tarifi yok ama içimden geçen bir kaç cümleyi paylaşmak istedim.
Görüşürüzz en güzel tatlarla ;)

3 yorum:

  1. En alt sol baştaki demlik "Ayol bu akşam misafir geliyor. Ama ne pişireceğimi bilemiyorum kardeş. Sinemise bakayım" demiş olabilir mi?

    YanıtlaSil
  2. Minik Mankenlerim oho hiç susmadan konuşup enfes lezzetler yaratıyor sizler için :)

    YanıtlaSil
  3. devam devam durmak yok... çok başarılı ;)

    YanıtlaSil