Duruleydi'yi ne zaman ziyarete gitsem İlhamlar alıp alıp geliyorum :)
Bugün menümüzde Süt Reçeli var.Evet evet yanlış duymadınız süt reçeli dedim =)
Gelin pratik reçelimizin tarifini vereyim de hemencecik midemiz bayram etsin.
Geniş bir tenceremizin içine 1 litre yağlı süt ve 1 su bardağı şekerimizi(az şekerli de enfes tat bırakır.) koyup,kaynatıyoruz.Arada karıştıralım ki dibi tutmasın.Süt ve şeker kaynayınca 1 çay kaşığı karbonat ekleyelim ve karıştırıp,pişmeye bırakalım.1 saat kadar ateşte bırakalım ara ara karıştıralım.Karamel rengini alınca ocaktan alalım ve soğumaya bırakalım.
Haydi can kan olsun afiyetler olsun...
