24 Ağustos 2013 Cumartesi

Tatlı yesek azcık!


Birazda ağzımız tatlansın artık :) Cheesecake benim özel tatlılarımdan biridir ki ustayımdır diyebilirim.Lezzetine sevgimi katınca daha da güzel oluyor sanki.Neymiş bu leziz tat bakın şimdi; cheesecake yumuşak,taze bir karışımı olan tatlıdır.Peynir,yumurta ve şeker karışımından oluşur.En sonunda da üstünü süslemek için meyveleri koyularak tatlandırılır.Ben nasıl mı yapıyorum ee gelin de öğrenin..
Tereyağımızı eritiyoruz.Burçak bisküvilerimizi ya da petibör bisküvilerimizi rondodan geçirip kelepçeli kabımıza koyup tereyağımızı ekleyip hoop buzdolabına koyuyoruz.
Ee asıl içini nasıl yapıyoruz değil mi?Şekeri ve yumurtayı çırpıyoruz.Karışıma sırayla vanilya,labne peynirimizi koyup çırpıyoruz.1bardak yoğurdumuzun (iki parmak eksik) üzerine sütümüzü koyup karışıma ekliyoruz.
Buzdolabımıza koyduğumuz kelepçeli kabımızı çıkartıp karışımı üzerine ekliyoruz.
En önemlisine geliyoruz neli yapıyoruz biz bu Cheesecakemizi :D tabiki Frambuazlı Cheesecake.Frambuazı üzerine yerleştiriyoruz.İsteğe göre çikolata eritip üzerine dökebilirsiniz.Şimdi de fırına atıyoruz.
Eeee herkese afiyet olsun gününüz şeker tadında geçsin..

                                            

3 yorum:

  1. nası da canım çekti...
    kesinlikle denemelisiniz çok lezzetli oluyor;)

    YanıtlaSil
  2. Hmmmm sinemmisin cheesecakeini tek gecerim herzaman muhtesem olur parmaklarimizi yeriz.Ellerine saglik :))

    YanıtlaSil
  3. Hımmm nefis olur senin Cheesecake'in.... Ne zaman istesek yapardın, biz de afiyetle yerdik. "Dik" diyorum. Çünkü artık glutensiz besleniyorum.

    YanıtlaSil