Bugün patlıcanı bir güzel közledim. Ardından içini bir güzel açtım ve (isteğe göre her peynir koyulur) peynirimi koydum. İçine azıcık zeytinyağını damlattım ve doğru fırına... Fırın sonrasını siz düşünün artık.
3 Eylül 2016 Cumartesi
Patlıcan Bohçası
Evde sağlıklı beslenme, dışarda canım ne isterse... Düşünün eve kapansam inceleceğim. Ama gelin görün ki sosyalleşmeden de çekilmiyor hayat. Elimizden geldiğince yaşıyoruz.
Etiketler:
karnıyarik,
pat.uçan yemeği,
patlıcan,
Patlıcan Bohçası
10 Temmuz 2016 Pazar
Alışkanlık Değiştirme Noktası
Alışkanlık çocuklarda 5 yaşına kadar şekillenir. Bundan sonra degistirmek oldukca zordur. 1980'ler de ABD'de 0-5 yaş arası çocuklarda diyabet (şeker hastalığı) görülme sayısı 0 iken bugün 50.000'leri geçmiş durumda.
İşlenmiş ürünler bağımlılık yaratıyor ve hep daha tatlı, hep daha aromalı olsun istiyoruz.
Bu nedenle çocuklarımızın ve hatta bizlerin bile yediği şeyler çok önemli...
Yemek yeme şeklimizi degistirmek bizim elimizde.
1 Mayıs 2016 Pazar
Sinemisin Aşevi
Evet bugün sizlere sağlıklı ev yemekleri tarifleri vermeden önce estetik üzerine paylaşım yapacağım. Görsellik çok önemlidir. Yemek yaparken de tat ne kadar güzel olursa olsun onu bütünleştiren göz estetiğidir..
Ben yemekleri yaparken de, çalışmalarımı hazırlarken de kendi dokunuşumu muhakkak katarım :) Herkesin yaptığını yaparım ama üzerine basit birşey katıp herşeyi kendin yapmış gibi sunacaksın. İşin sırları herşeye sevgi katacaksın.
Peki bugünün çıkarımı neymiş?? Zamanınızı yavan insanlara ayırıp allayıp pullayacağınıza,sağlıklı olan herşeye ayırın.. Hiç değilse sağlık,mutluluk,keyif sizinle olur 😉
En güzel sofraları sevdiklerinizle beraber paylaşmanız dileğimle. Sevgiyle
Ben yemekleri yaparken de, çalışmalarımı hazırlarken de kendi dokunuşumu muhakkak katarım :) Herkesin yaptığını yaparım ama üzerine basit birşey katıp herşeyi kendin yapmış gibi sunacaksın. İşin sırları herşeye sevgi katacaksın.
Peki bugünün çıkarımı neymiş?? Zamanınızı yavan insanlara ayırıp allayıp pullayacağınıza,sağlıklı olan herşeye ayırın.. Hiç değilse sağlık,mutluluk,keyif sizinle olur 😉
En güzel sofraları sevdiklerinizle beraber paylaşmanız dileğimle. Sevgiyle
23 Nisan 2016 Cumartesi
Mini Bazlama
Merhabalar Blogger Severler :)
Evet mis gibi sade kahve hazır.. Sade içeceksin kahveyi, tadını öyle alırsın. Kahveye sadelik yakışır.
Sade yiyeceksin poğaçayı,bazlamayı.. Öyle daha güzel tadı...
Ben sadelikten yanayım. Sade davrancaksın. Öyle bağıra bağıra gülüp, hıçkıra hıçkıra ağlamayacaksın. Yanlış olduğundan değil. Güldüğünde atılan kahkahanın ve ağladığında akan gözyaşının bir çok kişi için bir anlam taşımadığını anlayacaksın.. Duygularına bağlı tüm duygularını güvendiklerinin yanında çıkaracaksın.
Kısacası sade sunulmuş hayatı tüm sadeliği ile yaşa :)
Gelelim mini bazlamaya: o kadar basit ki. Kabımıza glutensiz unumuzu döküyoruz,su, sıvıyağ, kuru maya,tuz koyalım. Bir güzel yoğuralım. 1 saat buzdolabında bekletelim.Tavaya mini parçalar halinde koyalım. Veeeee mini bazlamaya hazır.
Afiyetler olsun ;))))
Evet mis gibi sade kahve hazır.. Sade içeceksin kahveyi, tadını öyle alırsın. Kahveye sadelik yakışır.
Sade yiyeceksin poğaçayı,bazlamayı.. Öyle daha güzel tadı...
Ben sadelikten yanayım. Sade davrancaksın. Öyle bağıra bağıra gülüp, hıçkıra hıçkıra ağlamayacaksın. Yanlış olduğundan değil. Güldüğünde atılan kahkahanın ve ağladığında akan gözyaşının bir çok kişi için bir anlam taşımadığını anlayacaksın.. Duygularına bağlı tüm duygularını güvendiklerinin yanında çıkaracaksın.
Kısacası sade sunulmuş hayatı tüm sadeliği ile yaşa :)
Gelelim mini bazlamaya: o kadar basit ki. Kabımıza glutensiz unumuzu döküyoruz,su, sıvıyağ, kuru maya,tuz koyalım. Bir güzel yoğuralım. 1 saat buzdolabında bekletelim.Tavaya mini parçalar halinde koyalım. Veeeee mini bazlamaya hazır.
Afiyetler olsun ;))))
Etiketler:
Bazlama,
ganocafe,
gluten free,
glutensiz un,
kahve,
keyif
6 Şubat 2016 Cumartesi
Meyve Tabağı
Sevgili Blogger Severlerim :)Selam Şubat,selam kış,selam yemek yemeyi sevenler =)
Bugün su bardağını en lezzetli hale nasıl getiririm ve nasıl hapur hupur yeriz onu sunacağım.
Elmaları bir güzel soydum ,portakalı soydum,mandalinayı soydum ve meyveleri küp küp doğradım.Bardağımıza koydum.İçine tarçın,antep fıstığı ve eritilmiş bitter çikolatayı döktüm..Sonrada sevdiceğinizle beraber mideye indirin.
Uykunuzu aldığınız,güzel bir güne başlayacağınız bir gün olsun.Afiyetler olsun :)
23 Ocak 2016 Cumartesi
Yumurtalı ekmek
Böyle göründüğüne bakmayın :) tambuğday ekmeğimizin içini daire şeklinde çıkarıyoruz ve tam ortasına yumurtamızı kırıyoruz.Üstüne çok az zeytinyağ,kekik,tuz koyup kısık ateşte pişmesini bekliyoruz. Sonra çay koymaya gidiyoruz.Takmayın kafanıza havalar soğuyunca.Yani demli çayımız keşke hiç soğumasa.Ya da soğusa bile sebebi sevgi dolu muhabbet olsa ;)
Hadi afiyet ola =)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




