23 Nisan 2016 Cumartesi

Renkler ve Faydaları

Fotoğrafa bakıp faydaları görün, bilin istedim.. Hadi öptüm.  Byeeee :))







Mini Bazlama

Merhabalar Blogger Severler :) 
Evet mis gibi sade kahve hazır.. Sade içeceksin kahveyi, tadını öyle alırsın. Kahveye sadelik yakışır. 
Sade yiyeceksin poğaçayı,bazlamayı.. Öyle daha güzel tadı... 
Ben sadelikten yanayım. Sade davrancaksın. Öyle bağıra bağıra gülüp, hıçkıra hıçkıra ağlamayacaksın. Yanlış olduğundan değil. Güldüğünde atılan kahkahanın ve ağladığında akan gözyaşının bir çok kişi için bir anlam taşımadığını anlayacaksın.. Duygularına bağlı tüm duygularını güvendiklerinin yanında çıkaracaksın. 
Kısacası sade sunulmuş hayatı tüm sadeliği ile yaşa :)

Gelelim mini bazlamaya: o kadar basit ki. Kabımıza glutensiz unumuzu döküyoruz,su, sıvıyağ, kuru maya,tuz koyalım. Bir güzel yoğuralım. 1 saat buzdolabında bekletelim.Tavaya mini parçalar halinde koyalım. Veeeee mini bazlamaya hazır. 

Afiyetler olsun ;))))


6 Şubat 2016 Cumartesi

Meyve Tabağı

Sevgili Blogger Severlerim :)
Selam Şubat,selam kış,selam yemek yemeyi sevenler =)
Bugün su bardağını en lezzetli hale nasıl getiririm ve nasıl hapur hupur yeriz onu sunacağım.
Elmaları bir güzel soydum ,portakalı soydum,mandalinayı soydum ve meyveleri küp küp doğradım.Bardağımıza koydum.İçine tarçın,antep fıstığı ve eritilmiş bitter çikolatayı döktüm..Sonrada sevdiceğinizle beraber mideye indirin.
Uykunuzu aldığınız,güzel bir güne başlayacağınız bir gün olsun.Afiyetler olsun :)


23 Ocak 2016 Cumartesi

Yumurtalı ekmek


Böyle göründüğüne bakmayın :) tambuğday ekmeğimizin içini daire şeklinde çıkarıyoruz ve tam ortasına yumurtamızı kırıyoruz.Üstüne çok az zeytinyağ,kekik,tuz koyup kısık ateşte pişmesini bekliyoruz. Sonra çay koymaya gidiyoruz.Takmayın kafanıza havalar soğuyunca.Yani demli çayımız keşke hiç soğumasa.Ya da soğusa bile sebebi sevgi dolu muhabbet olsa ;) 
Hadi afiyet ola =)

Kahvaltı =)

Cumartesi bugün.. Çatalı peynire batırıp yemeyecektim herhalde. Evet light kaşar peyniri var bahçıvan markasının. Tadı süper :) Peynirlerimizin içine azıcık nane,kekik koyup süsleyin. Neticede peynir yiyorsunuz ama kendinizi havalı hissediyorsunuz..

Evet bugün cumartesi.Rehavet günü ne de olsa.Ben burada olmak istediğimi değil,olduğumu gösteririm.Sofraları çok severim,o sofralarda sevdiceklerle bol bol sohbetin,kahkahaların,hele bir de türk kahvesi ile sonlanırsa mmm enfes.
Yani acı var,tatlı var,yiyerek zayıflamak da var su içse yaramak da.Defalarca söylerim yine de söylerim,sağlıklı beslenmeyi,yemek yapmayı bilirim ama buralarda yoksam karbonhidratlar gelir peşimden.Bundandır hiç erimeyen basenler :D onu bunu bırakın sinemisin aşevi harika bir tatil kahvaltı sofrası hazırlar,afiyet bal,şeker,kan,can,kilosuz olsun.

16 Ocak 2016 Cumartesi

Bitki Çayları



Nedir şu bitki çaylarının güzelliği,ekte ki fotoğrafta duygular ve çayların faydaları mevcut :) aman ha kış kapıda sakın hasta olmayın,cici bakın kendinize!
Açıkçası sağlıklı beslenmek sağlıklı hissetmek demek olmuyor çoğu zaman.Çünkü ruhumuzun ihtiyaçları giderilmiyor.Huzur mis gibi huzur en önemli malzeme.Yani kırgınlık,kızgınlık,kin kızartmalardan çok daha fazla şey götürüyor ruh ve beden sağlığımızdan..

Mutfağa girdiğinizde gülümseyerek yemekler yaptığınız insanlarınız bol olsun =)

Makarnalar



Blogger Severlerim ;
Bazı şeyler çok kolay hele ki misafirlere makarna yapmak gibi mesela..Fokur fokur olan suya makarnaları koyup biraz da süsledik mi ve güzel bir sunumla birleştirdiniz mi her şey hallolur...
Evet bazı şeyler çok kolay mesela tatlı yapmak.Süzme yoğurdun üzerine reçel(özellikle ev yapımı) ekledik mi üzerine de yer fıstığı ile süsledik mi mmm enfes..Mutlaka deneyin :)
Bazı şeyler çok kolay...Hayattan keyif almak mesela...Zor olan da bunun bu kadar kolay olabildiğini görebilmektir.Bazı şeyler çok kolay,başarı gibi mesela..Zor olan başarıyı gerçekten haketmektir.Mesela sevmek çok kolaydır.Zor olanı sevdiğini unutmakta.Yani aslında herşey kolay olana kadar çok zordur aslında.Hayat keyfini bilene güzel,kolaylıklarla dolu günleriniz olsun :)