çikolatalı cheesecake etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çikolatalı cheesecake etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Haziran 2014 Çarşamba

Çikolatalı Cheesecake

Lezzetleri yine sıraladık :) Bugün menüde cheesecake var.Veee en lezizi,en sevgi tadı,en güzeli,en tatlısı,en en en minnoşu...neyse lafı uzatmayım direk tarife başlayım da bir an önce sizi de buluşturayım =)

Hazırlanışına gelince öncelikle cheesecake tabanı için: 40 adet kakaolu kremalı bisküviyi(negro),bir avuç fındık ve 100 gram tereyağını kum gibi oluncaya kadar rondodan geçirelim.Cheesecake kalıbına koyalım,tabanı oluşturalım ve buzdolabında bekletmeye alalım.

İç dolgusu için malzemelerimiz: 4 adet yumurta,1 su bardağından az şekeri köpük kıvamına gelinceye kadar çırpalım.İçine 600 gram labne peynirini pürüzsüz bir kıvam alıncaya adar çırpalım.Sonra sırayla300 gram krema,1 paket vanilya,3 çorba kaşığı un,4 çorba kaşığı kakaoyu karışıma ekleyip karıştıralım.Buzdolabında beklettiğimiz cheesecake kalıbımıza karışımı ekleyip,önceden ısıtılmış 160 derecelik fırında 1 saat pişirelim.
Piştikten sonra 1 saat kadar soğuması için bekletelim.

Gelelim üstü için malzemelere: 1/2 paket kremayı sos tavasında ısıtalım.Isındıktan sonra kremanın içine 150 gram bitter çikolata ve az bir tereyağ ekleyip,tamamen erimesini bekleyin.Soğuması için kenara alın.

Soğuduktan sonra cheesecakenin üzerine çikolata sosunu döküp istediğiniz süslemeyi yapabilirsiniz.

Ben özel bir doğum günü pastası hazırladım =) Sizde sürpriz yapıp tatlı hayatınıza tatlılık katabilirsiniz :)

Sevdiceklerle beraber mis gibi tatlarınız olsun,afiyet olsun.


24 Kasım 2013 Pazar

Çikolatalı Cheesecake

Benim en vazgeçilmez tatlım :)
Gelin hemencecik veriyim de yiyelim .Yanına çayımızı da demleyelim mmm mis gibi :)

1 paket burçak bisküviyi rondodan geçirelim.100 gram tereyağını eritelim ve büsküvilerle harmanlayıp,kelepçeli kaba koyup,buzdolabına koyalım.
1 paket labne peynirini,3 çorba kaşığı yoğurdu,1 su bardağı yoz şekeri,2 yumurtayı,4 çorba kaşığı unu ve 1 paket vanilyayı mikserla karıştıralım.Buzdolabından kelepçeli kabımızı çıkartıyoruz ve hazırladığımız kremayı üzerine döküyoruz.150-160 derecelik fırında içni çekene kadar,1 saat pişirelim.
1 su bardağı kremayı tavaya döküp kaynatalım.Üzerine 200 gram bitter çikolatayı bölüp bölüp koyalım ve erimeye bırakalım.
Fırından cheesecake çıkıp soğuduktan sonra çikolatayı dökelim.
Öğretmenler günümüz kutlu olsun.
Bugün bize özel ee günün özelliği başka anlamda katıyorsa harika gün geçirilir.
Afiyet olsunnn